Školní družinka – ZELEŇ 24. 5. 2019 Školní družinka využila k poslední projektové části BIO třídu na školním dvoře + Stromovku. Veškeré rostliny, keře, okrasné dřeviny jsou pro nás velmi důležitou součástí, které potřebujeme ke svému životu. Park je významný i z hlediska své dřevinné skladby – roste zde mnoho zajímavých druhů dřevin (Ginkgo biloba – jinan dvoulaločný, Quercus alba – dub bílý, různé druhy okrasných třešní apod.), které mohou sloužit k poznání, ale také potěšit svými barvami ať už v čase květu, nebo v době podzimního barvení listí. Rozloha kolem 90 hektarů, kombinace travnatých ploch, porostů stromů a zpevněných ploch nabízí skvělou možnost pro odpočinek Pražanů i všech ostatních návštěvníků. Návštěvnost tohoto parku je obrovská. Galerie
ZELENÁ PLOCHA – 6. B 24. 5. 2019 Třída 6. B si v posledním celku ZELEŇ vybrala lokalitu Letenskou pláň (Letná). Tato lokalita se nachází poblíž ZŠ Korunovační. První přímá zmínka o Letné pochází z roku 1261, kdy zde Přemysl Otakar II. pořádal korunovační hostinu. Dodnes se jedna z hlavních ulic v bubenečské části Letné jmenuje Korunovační. Žáci tak v závěrečné práci popsali, vyměřili, zdokumentovali část zelené plochy, která zdobí Letenskou Pláň. Něco z historie: Letenská pláň, nebo-li Letná se rozprostírá na kopci stejného názvu nad řekou Vltavou, severně od centra Prahy. Název místa je odvozen od slova Leteň, což znamená Sluneční vrch. A právě díky své vyvýšené poloze umožňuje výhled na Prahu a její dominanty, jako je Petřín, Vítkov nebo Pražský hrad. Veřejný park zde byl postupně zakládán od roku 1860 na místě někdejších vinic, podle projektu B. Wünschera a J. Braula. Od roku 1863 se začalo s terénními úpravami, budováním cest a osázením svahů v celé délce Letné. Galerie Zeleň
ZELEŇ 6. A 24. 5. 2019 Poslední projektovou částí ZELEŇ třída 6. A spojila s třídenním výletem do krásné přírody v lokalitě Liberec. Žáci navštívili zámek Hrubá Skála, hrad Valdštejn a Sedmihorky Karlovice. Nádherná zeleň, rostliny, okrasné keře obklopovaly celou krajinu Českého ráje ( Jičín). Děti zmapovaly terén, zjistily, která zeleň se v těchto místech nachází, a jak je pro nás všechny důležitá. Je třeba si přírody vážit, pomáhat v jejím růstu a zabránit vandalismu (živelným katastrofám zabránit nelze). Galerie