Pocitová mapa a dotazníkové šetření 26. 4. 2019 Po diskuzi, co je veřejný prostor, jsme se rozdělili do skupin. Vyznačili jsme si veřejný prostor a vytvořili pocitovou mapu pomocí barevných lepítek. Ta se týkala míst, která máme rádi, kde se scházíme, když máme volno, kde se nám nelíbí a kam nechodíme, protože se tam bojíme. Potom jsme si vytvořili dotazníkové otázky, které se týkali těchto míst a vyrazili jsme před metro Háje. Tam jsme se ptali našich spoluobčanů na místa, která se jim líbí, nebo která by chtěli změnit. Výsledky jsme porovnali s naší pocitovou mapou. Poté jsme dostali dotazníky, které jsme vyplnili pomocí odpovědí našich spoluobčanů. Odpovědi jsme sečetli a zapsali do konečného papíru s odpovědmi. Když jsme měli odpovědi zapsané a dokončené, začali jsme řešit, které místo v našem okolí bychom chtěli změnit. Na místo, na kterém jsme se dohodli – (což byl Hrádek), jsme se šli podívat a navrhovali jsme po jednotlivých skupinách, jak bychom chtěli toto místo změnit. Zatímco my jsme navrhovali, pan učitel fotil fotky tohoto místa. Fotky nám pan učitel vytiskl a my jsme podle nich navrhovali jak místo vylepšit a změnit. Galerie SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES
ÚVOD DO PROJEKTU 25. 4. 2019 V druhé polovině školního roku byl naší škole nabídnut projekt VEŘEJNÝ PROSTOR. Třída 6.A si vybrala téma Estetika a rekreace, kde měli žáci možnost najít místo, kam rádi chodí, ale které není dokonalé, a vylepšit ho tak, aby v něm sami chtěli trávit více času. Galerie